Jihočeský podnikatel je čtvrtletník o formátu A4 vydávaný pod hlavičkou Jihočeské hospodářské komory, navazuje na dřívější periodikum “Zpravodaj JHK”. Magazín je určen všem registrovaným subjektům a je distribuován v tištěné i elektronické formě. Cílem magazínu Jihočeský podnikatel je hájit zájmy podnikatelů, přinášet informace z oblasti podnikatelského dění a přispívat ke zlepšení podnikatelského prostředí v Česku.
Na přelomu roku 2017/18 komora procházela postupným vizuálním rebrandingem a zpravodaj dostal nový název. Tehdy jsem se setkal s redakčním týmem JHK. Předchozí vzhled magazínu klientovi nevyhovoval z několika důvodů:
Klientovi jsem dodal zbrusu novou šablonu formou editovatelného souboru. V něm byly definovány všechny stěžejní a pravidelné rubriky, které si mohl redakční tým sám plnit vlastním obsahem. Aby práce na budoucích číslech byla plynulejší a efektivnější, stanovili jsme následující:
Dle reakce klienta se nový systém osvědčil a významně zjednodušil proces přípravy každého dalšího čísla. Do dalších vydání jsem připravil několik dílčích inzercí.
Na přání klienta jsem zaktualizoval vzhled titulní strany. Nová hlavička je vzdušnější, odráží vizuál aktualizovaného manuálu JHK a díky novému pojetí titulků v rámečcích se zjednodušil proces kombinování snímku s texty. Uvnitř magazínu došlo k drobnému faceliftu (paginace, úvodník, strana s přehledem a další).