Agentura Sinfonie z Hluboké nad Vltavou působí na trhu od roku 1999. Každoročně zajišťuje a pořádá řadu kulturních a společenských událostí, mezi něž patří i letní hudební festival, který tradičně probíhá v prostorách Alšovy jihočeské galerie a zámku Hluboká. Od roku 2020 je pod značkou Sinfonie provozována i vlastní umělecká škola s bohatou nabídkou programů pro děti a mládež.
https://www.traditionrolex.com/27
Na počátku spolupráce mě klient oslovil s požadavkem na “doladění” loga pro chystanou uměleckou školu. Během jednání jsme ovšem dospěli k myšlence zcela nahradit původní a již nevyhovující logo agentury, aby lépe vyhovovalo požadavkům dnešního trhu. Tvorbu loga jsem pojal formou rozsáhlejšího redesignu. Zachoval jsem obdobnou filosofii a styl písma, oválný tvar i zelenou barvu. Na konci kreativního procesu vznikla dvě příbuzná loga postavená na společném základu, odlišená rozdílnými tóny barevných přechodů. Klient myšlenku s nadšením přijal a následovala tvorba grafického manuálu, kde jsme stanovili několik pravidel pro práci s logy i vizuálním stylem. Novou grafickou linku průběžně aplikujeme na všechny propagační materiály a předměty, čímž vytváříme ucelenou sérii – vždy s ohledem na jednoduchost, srozumitelnost a přehlednost.